Valg til menighedsrådet

Tirsdag den 17. september kl. 19.00 i konfirmantstuen ved Svanninge præstegård

Vi er ca. 1500 medlemmer af folkekirken i Svanninge sogn, hvilket udløser at der skal vælges 6 personer til menighedsrådet. Det kræver blot at du er fyldt 18 år, bor i sognet og er medlem af folkekirken for at blive valgt.

Det er vigtigt at få sammensat et råd, der sammen med personalet kan være med til at vi får et godt kirkeliv, også i årene fremover.

Det er både givende og interessant at være en del af et menighedsråd, at være med til at arrangere spændende foredrag, koncerter, sangeftermiddage og andre ideer der rækker i den kirkelige retning.

Vi har en unik kirke i Svanninge, der nylig er istandsat indvendig og en lille hyggelig kirke i Falsled samt et sognehus der danner rammerne for de forskellige aktiviteter.

Du kan være med til at fremme forholdet mellem kirke og lokalsamfund.

Mød op den 17. september og tag naboen med til at stemme dig ind!

Har du spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at kontakte os i Menighedsrådet.